27 Nisan 2015

DÜĞÜN HİKAYESİ: BURCU&HAKAN

Host ve hostes çiftim Burcu ve Hakan düğün hikayesinin aranan ismi Betül Okandan farkıyla karşınızdaaaaa! :)


Soğuk havaların birbiriyle yarıştığı 2015 Nisan ayından sesleniyorum; biz harika mis gibi sıcacık bir gün geçirdik! :) Bu mutluluk da bana atom karınca kuvveti verdi ve zaman kaybetmeden bloğumda yaşadığımız güzel günden kareler paylaşmak istedim.


Çiftim kuaföre aynı kıyafetleri giyerek gelmişti. İşte tam da istediğim gibi :) Hemen birkaç kare kuaför öncesi çekim yaptık.


Vakit kaybetmeden kuaför hazırlıklarına koyulduk. Bu sırada Hakan da kendi işlerini halletmeye gitti.




Çiftim nikah şekeri için meslekleriyle alakalı olarak harika bir seçim yapmıştı :) 

 



Çekimimize Dikmen Vadisi'nde başladık.



Baksanıza, sizce de çok güzel görünmüyorlar mı?


Owww yeahhhh! Dım tıs dım tıs! Biraz da coşmak gerek :)






Çekimde Burcu'nun kızkardeşleri eşlik etti bize. Biraz dedikodu yapalım dedim ama ablası o kadar uzak ki bu konuya, o moda sokalım derken gülme krizine girdik :)


İkinci rotamız gelin evine yakın olması nedeniyle Göksu Parkı oldu. Fakat burada fazla vakit kaybetmedik.






Ev ziyaretinden sonra Eryaman Wishes'a geçiş yaptık. Wishes'ın düğün organizasyonları ve ilgi alakaları çok hoşuma gidiyor. Yine harika bir konseptle Eryaman'da hizmet vermeye başlamış..



 Bir şeyler atıştırdıktan ve dinlendikten sonra işte o sihirli an geldi! :)



Harika görünüyorlardıııııı... 



Güzel çiftime ömür boyu mutluluk dilerim! Yorumlarınızı aşağıdan paylaşabilirsiniz :)



Hiç yorum yok: